مرجع اخبار و اطلاعات بروز

با جدیدترین اخبار و تکنولوژی های روز دنیا در خدمت شماییم

۸ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

نقد، بررسی و مقایسه‌ی هیوندای سانتافه 2017 و هیوندای توسان 2017 از نظر طرّاحی ظاهری و مشخّصات فنّی

هیوندای سانتافه 2017 می‌تواند افرادی با سلیقه‌های مختلف را از عملکرد خود راضی نگاه دارد

هیوندای سانتافه 2017 از جمله خودروهایی می‌باشد که توانسته است سر و صدای زیادی را در بازار خودروی ایران ایجاد کند. این خودرو یکی از خودروهای پرچم‌دار کمپانی هیوندای محسوب می‌شود و توانسته است تا فروش بالایی را در بازارهای جهانی و همچنین بازار خودروی ایران تجربه کند. از طرفی، هیوندای توسان 2017 نیز یکی دیگر از مدل‌های پرطرفدار این کمپانی کره‌ای محسوب می‌شود و توانسته است تا تحسین منتقدان و خریداران خود را برانگیزد. هیوندای سانتافه 2017 و هیوندای توسان 2017 هر دو موفّقیّت‌های زیادی را در بازار خودروی ایران کسب کرده‌اند و توانسته‌اند تا طرفداران بسیاری را از میان علاقه‌مندان به خودروهای کراس‌اوور کسب نمایند. این دو خودرو تفاوت‌هایی را با یکدیگر دارا می‌باشند که موجب متفاوت شدن شرایط خرید خودرو سانتافه و فروش سانتافه 2017 شده است. در این مقاله قصد داریم تا ضمن معرّفی این دو اتومبیل، تفاوت‌های کلیدی بین هیوندای سانتافه 2017 و هیوندای توسان 2017 را بررسی نماییم.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hamed esmaili

چه نکاتی باید در خرید و فروش سانتافه 2016 در نظر گرفته شوند؟

هیچ‌گاه بدون اطّلاعات کافی اقدام به خرید و فروش سانتافه 2016 نکنید!

این خودروها در مدل‌های مختلفی در بازار موجود هستند و مشخّصات فنّی و امکانات این مدل‌ها با یکدیگر متفاوت می‌باشند. دیگر لازم نیست تا نگران این مسئله باشید! خانه‌ی اتومبیل فربد با دارا بودن از چندین سال سابقه‌ی موفّق در زمینه‌ی فروش سانتافه 2016 و فروش سانتافه 2017 به شما در این زمینه کمک خواهد کرد تا شما عزیزان در انجام معاملات خود متحمّل ضرر و زیان نشوید. خانه اتومبیل فربد با در اختیار داشتن کارشناسانی مجرّب در زمینه‌ی فروش سانتافه 2016 و فروش سانتافه 2017 این تضمین را به شما می‌دهد که اتومبیل شما را به بهترین قیمت معامله خواهد کرد و شما را از دست کلاهبرداران و دلّالان دور نگاه خواهد داشت. در این مقاله قصد داریم تا اطّلاعات مدل‌های مختلف سانتافه 2016 و سانتافه 2017 را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا با چشمانی بازتر اقدام به فروش سانتافه 2016 و ساتافه 2017 نمایید. این مدل‌ها از نظر مشخّصات فنّی و امکانات با یکدیگر متفاوت هستند و در این مقاله تفاوت‌های آن‌ها را به شما معرّفی خواهیم کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hamed esmaili

قیمت خرید و فروش هیوندا النترا

 فروش النترا

هیوندای النترا در حال حاضر تولید خود را در نسل ششم تجربه می نماید. در سال های اخیر محبوبیت و میزان فروش النترا با موفقیت های چشمگیری روبرو گردید. ناگفته نماند که فروش النترا در سال 2014 و پس از گذشت 24 سال از نخستین مدل ارائه شده هیوندای النترا، عددی بالغ بر 10 میلیون را تجربه نمود. این آمار خیره کننده نشان از محبوبیت و پرطرفدار بودن این سدان خوش استایل، در بازارهای جهانی خودرو می دهد. شایان ذکر است که اولین نسل این خودرو در سال 1990 رهسپار بازار خودرو گردید. با حضور این خودرو در بازار، فروش النترا در اولین نسل خود، بسیار خوب و موفقیت آمیز صورت گرفت. حضور این خودرو در کشور ما به تولید نسل سوم آن بر می گردد. خودروی آوانته زمانی در جاده های کشور ما بسیار خوش درخشید. در این موضوع که کمپانی هیوندای موتور در زمره کمپانی های برجسته و شاخص خودروسازی در سطح جهان به شمار می آید، جای هیچ حرف و حدیثی وجود ندارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hamed esmaili

در خرید سانتافه دست دوّم به چه نکاتی باید توجّه کنیم؟

خرید سانتافه دست دوّم برای بسیاری از افراد می تواند هیجان انگیز باشد. بسیاری از افراد وجود دارند که خرید سانتافه دست دوّم را به خرید یک خودروی چینی ترجیح می دهند تا علاوه بر بهره بردن از نام و برند این خودرو، از امکانات بالا تر آن نسبت به خودرو های چینی بهره ببرند. سانتافه 2012، سانتافه 2011 ، سانتافه 2007 ، سانتافه 2016 و سانتافه 2017 از جمله خودرو هایی هستند که در بازار ایران موجود هستند و جزو نسل دوّم و سوم تولیدات این خودرو سازی کره ای محسوب می شوند. خرید سانتافه دست دوّم در نگاه اوّل معقولانه به نظر می رسد امّا باید این نکته را در نظر گرفت که خرید سانتافه دست دوّم می تواند با مشکلات و خطرات فراوانی همراه باشد. در خرید سانتافه دست دوّم، مخصوصا مدل های قدیمی تر همچون سانتافه ،2007 نباید گول زرق و برق و ظاهر خودرو را بخورید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hamed esmaili

تاثیر قیمت کیا اسپورتیج 2014 بر انواع مدل های خودروی اسپورتیج 2014

سوالات بسیاری در ذهن خریداران خودروهای شاسی بلند در رابطه با قیمت کیا اسپورتیج 2014 وجود دارد. این خودرو یکی از بهترین خودروهای SUV موجود در بازار خودروی ایران محسوب می‌شود و افراد بسیاری در ایران وجود دارند که تجربه‌ی لذّت‌بخشی از رانندگی با این خودرو را در ذهن خود به یادگار دارند.قیمت کیا اسپورتیج 2014 به عوامل مختلفی وابسته است. این خودرو در مدل‌های مختلفی به بازار آزاد عرضه شده است و این مدل‌ها از نظر نوع و قدرت موتور، آپشن‌های خودرو و موارد دیگری با یکدیگر تفاوت دارند. این عوامل دست در دست یکدیگر داده‌اند تا قیمت کیا اسپورتیج 2014 برای مدل‌های مختلف این خودرو متفاوت باشد. خانه اتومبیل فربد با دارا بودن از چندین سال سابقه درخشان در زمینه‌ی خرید و فروش خودروهای لوکس و وارداتی این امکان را برای شما به وجود آورده است تا شما عزیزان در صورت نیاز از خدمات مشاوره‌ای این شرکت در زمینه‌ی برآورد قیمت کیا اسپورتیج 2014 و یا خرید و فروش مدل‌های مختلف خودروهای لوکس و وارداتی بهره‌مند شوید. در این مقاله قصد داریم تا ضمن معرّفی مدل‌های مختلف این خودرو، شما را بیشتر با خدمات این شرکت آشنا کنیم. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hamed esmaili

نقد و بررسی مشخّصات فنّی اسپورتیج توربو

اسپورتیج توربو یکی از مدل‌های مختلف اسپورتیج‌های نسل سوّم کمپانی کیا محسوب می‌شود و در کشور ایران نیز برخی از مدل‌های این خودرو موجود می‌باشند. اسپورتیج‌های نسل سوّم با دو نوع موتور به بازار عرضه شده‌اند و این ویژگی باعث شده است تا قیمت خودرو اسپورتیج با تغییراتی روبرو شود. موتور اصلی اسپورتیج‌های نسل سوّم یک موتور 2.4 لیتری و تنفّس طبیعی محسوب می‌شود و موتور دوّم این خودرو که همان موتور نصب شده بر روی اسپورتیج توربو می‌باشد یک موتور 2 لیتری و توربو محسوب می‌شود که از نظر قدرت موتور و برخی دیگر از مشخّصات فنّی با موتور اصلی این خودرو متفاوت است. متغیّر بودن مشخّصات فنّی اسپورتیج موجب شده است تا قیمت خودرو اسپورتیج در بازار خرید و فروش خودرو با تغییراتی مواجه شود. در این مقاله قصد داریم تا اسپورتیج توربو که به موتور 2 لیتری توربو مجهّز می‌باشد را به شما عزیزان معرّفی نماییم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hamed esmaili

سیر تا پیاز کلینیک روانپزشکی

کلینیک روانپزشکی 

امروزه در پرتو وجود کلینیک روانپزشکی، درمان طیف گسترده ای از اختلالات و مشکلات روحی و روانی به نحو مطلوب امکان پذیر شده است. وجود روانپزشکان حاذق و با تجربه در کلینیک روانپزشکی، فرصت مغتنم و مناسبی را برای درمان مشکلات روحی و روانی، در اختیار افراد قرار داده است. به طور کلی، بررسی و ارزیابی مشکلات هیجانی، رفتاری، تشخیص و شناسایی اختلالات روانی، در حیطه وظایف روانپزشکان قرار دارد. فرآیند بررسی و ارزیابی به وسیله روانپزشک به صورت تشخیص و معاینه روانی بیمار، در کلینیک روانپزشکی صورت می گیرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hamed esmaili

قیمت ماشین مزدا 3، تیپ های یک تا چهار، و مشخصات فنی هرکدام از این تیپ ها

ماشین مزدا 3، یک نوع ماشین زیبا با کیفیت عالی است، که ساخته کشور ژاپن بوده و برای فروش به نقاط مختلفی از کشور های جهان، از جمله ایران وارد شده است. قیمت ماشین مزدا 3، یکی از مواردی است که مورد توجه بسیاری از خریداران قرار گرفته است. ماشین مزدا 3 در چهار تیپ یک، دو، سه و چهار در بازار موجود می باشد. هرکدام از این تیپ ها دارای خصوصیات و مشخصات فنی متفاوتی می باشند که در ادامه به طور اختصاصی به هرکدام از این تیپ ها می پردازیم. قیمت ماشین مزدا 3، از زمان ورود این ماشین به کشور، متغیر بوده وهرچه میزان امکانات این ماشین بیشتر شده و تیپ های جدیدتر از این ماشین وارد بازار شد، قیمت این ماشین نیز روز به روز افزایش یافت. همچنین به دلیل بالا رفتن قیمت دلار از چند سال گذشته، قیمت ماشین مزدا 3 نیز همانند سایر ماشین ها افزایش داشته است. در این مقاله قصد داریم تا شما را با مشخصات فنی تیپ های مختلف این ماشین آشنا کنیم و همچنین به قیمت ماشین مزدا3 در تیپ های مختلف اشاره کنیم. با ما همراه باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hamed esmaili