هیوندای سانتافه یکی از خودروهای محبوب شاسی بلند در دنیا محسوب می شود. هیوندای سانتافه بدون شک یکی از برترین محصولات خودروسازی هیوندای کره جنوبی بشمار می رود. اولین مدل هیوندای در سال ۲۰۰۱ میلادی تولید و عرضه گردید. هیوندای سانتافه در اغلب کشورها مانند ایران به سرعت تبدیل به یک خودروی شاسی بلند محبوب گردید و سهم بازار رده شاسی بلندها را از آن خود کرد. هیوندای سانتافه ۲۰۱۷ یکی از آخرین مدل های سانتافه است که در ایران وجود دارد. در دو سال اخیر به دلیل محدودیت واردات خودرو، عملا امکان واردات مدل های جدیدتر خودرو را به صفر رسانید. هیوندای سانتافه ۲۰۱۷ با وجود اینکه در حال حاضر دو مدل از سال جاری عقب تر است ولیکن همچنان یکی از برترین خودروهای شاسی بلند بازار محسوب می شود.

در هیوندای سانتافه ۲۰۱۷ با برخی اصلاحات و امکانات جدید نسبت به مدل های سانتافه ۲۰۱۶ و قبل از آن مواجه هستیم. هیوندای سانتافه با برخورداری از ظاهر زیبا و امکانات مدرن به رقابت با رقبای سرسخت اروپایی و ژاپنی خود در بازار ایران رفته و موفق به پشت سر گذاشتن آنها شده است. جهت آشنایی با امکانات و آپشنهای سانتافه ۲۰۱۷ به ادامه مطلب توجه نمائید.

 


بررسی مشخصات هیوندای سانتافه ۲۰۱۷
هیوندای سانتافه نه تنها از ابتدای ورود به بازار تبدیل به یک رقیب قدرتمند برای رقبای سنتی و دیرینه خود گردید، بلکه با طراحی بروز و آپشنهای فراوان خود، مشتریان زیادی را به سوی خود جلب نمود. هیوندای در سال 2016 سانتافه را مورد تغییر در ظواهر قرار داد که در مدل 2017 و 2018 ادامه داشت. مضاف بر ظواهر پیشرانه 2400 سی سی GDI را برای سانتافه در نظر گرفت که نسبت به پیشرانه MPI بهینه تر می‌باشد. سانتافه ۲۰۱۷ دارای تغییراتی در طراحی خارجی، چراغ ال ای دی، تنظیمات مختلف رانندگی مانند حالت اسپرت، اکونومی و نرمال و یا یخبندان را در خود دارد. همچنین در قسمت داشبورد خودرو، صفحه نمایش هشت اینچی تاچ خودنمایی می کند. چراغ های جلو اتوماتیک، سیستم ورود بدون کلید، تعبیه دوربین نقاط کور در آینه های بغل و طراحی جدید داشبورد و کنسول وسط برخی از تغییرات سانتافه ۲۰۱۷ بشمار می روند. سقف پاناروما و فضای کافی در ردیف دوم صندلی ها، امکان یک سواری راحت و لذت بردن از منظره آسمان را برای سرنشینان فراهم می آورد. گیربکس شش سرعته و موتور چهار سیلندر 4/2 لیتری GDI سواری نرم و راحت، هندلینگ عالی و لذت بخش را برای هیوندای سانتافه ۲۰۱۷ به ارمغان آورده است. رینگ های آلومینیومی ۱۹ اینچی تعادل مناسب و سواری بدون سر و صدا را برای سرنشینان به همراه دارد. هیوندای سانتافه با طراحی ظاهری زیبا و شکیل و مجموعه ای از امکانات و آپشنهای متنوع، به رقابت با رقبای سرسختی از ژاپن، آلمان، آمریکا و فرانسه می رود. در ایران نیز خودروی بی رقیب رده شاسی بلندها، سانتافه بوده و در سالهای اخیر بیشترین حجم واردات خودروها را به خود اختصاص داده است.

 

 

فروش سانتافه ۲۰۱۷ و سایر مدلها
همانطور که اشاره شد خودروی هیوندای سانتافه ۲۰۱۷ یک خودروی محبوب در میان افراد بشمار می رود. سانتافه با طراحی زیبا و امکانات پیشرفته خود طرفداران زیادی داشته و از میزان خرید و فروش بالایی برخوردار است. اگر دارای خودروی سانتافه بوده و تصمیم به فروش آن دارید، می توانید به وب سایت های مختص خرید و فروش خودرو مراجعه نمائید. همچنین جهت خرید سانتافه ۲۰۱۷ و سایر مدل ها نیز می توانید به وب سایت های تخصصی خرید و فروش خودرو مراجعه کنید. انواع هیوندای سانتافه ۲۰۱۶، سانتافه ۲۰۱۲ و سانتافه ۲۰۱۰ را در سایتهای خرید و فروش خودرو با قیمت های رقابتی می توان پیدا نمود. اگر قصد خرید سانتافه ۲۰۱۷ دارید، مجموعه ای از بهترین خودروها با کارکرد کم و قیمت مناسب برای فروش وجود دارند. جهت فروش سانتافه ۲۰۱۷ می توانید از قیمت های منصفانه، خدمات کارشناسی خودرو و نقل و انتقالات قانونی برخوردار شده و در کمال اطمینان به فروش سانتافه خود بپردازید. همچنین سایر مدل های سانتافه با قیمت های مناسب و بصورت نقد و اقساط جهت فروش وجود خواهند داشت.

 

 

برای خرید و فروش سانتافه ۲۰۱۷ به کجا مراجعه کنیم؟
یکی از سوالاتی که خریداران و فروشندگان خودرو از خود می پرسند این است که برای خرید و فروش خودرو به کجا مراجعه نمائیم. در سالهای گذشته نمایشگاههای خودرو، مسئولیت خرید و فروش خودرو را بر عهده داشتند. انواع خودروها در مدلهای مختلف در نمایشگاه خریداری و یا فروخته می شد. در حال حاضر علاوه بر نمایشگاه های خودرو، افراد با گزینه های زیادی برای خرید و فروش سانتافه ۲۰۱۷ و سایر خودروها روبرو هستند. یکی از روشهای خرید و فروش سانتافه ۲۰۱۷ از طریق وب سایتهای مجازی است. سایتهای خرید و فروش خودرو مانند باما، شیپور، دیوار و یا همراه مکانیک محلی برای درج آگهی های فروش خودرو بشمار می روند. بنابراین اگر فروشنده سانتافه ۲۰۱۷ خود هستید می توانید به آسانی و در چند دقیقه آگهی فروش سانتافه خود را منتشر کنید. بعلاوه اگر به عنوان خریدار قصد خرید سانتافه و با هر خودروی دیگری را دارید، می توانید با مشاهده آگهی های درج شده با شماره های موجود تماس گرفته و اقدامات بعدی برای بازدید و انجام معامله را بعمل آورید. انواع مدل های سانتافه ۲۰۱۶، سانتافه ۲۰۱۲، سانتافه ۲۰۱۰ و سانتافه ۲۰۱۷ با رنگ های متنوع، قیمت های رقابتی و شرایط متفاوت در دسترس شماست.

 

 

از دیگر مراکز خرید و فروش خودرو، می توان به مراکز تعویض پلاک و فروش خودروهای دست دوم اشاره نمود. در این مراکز افراد با پرداخت ورودیه می توانند خودروی خود را در معرض فروش بگذارند. از مزیت های خرید و فروش خودرو در این مراکز این است که کارشناسان خودرو نسبت به بررسی و بازدید خودرو و تعیین قیمت کارشناسی اقدام می نمایند. همچنین امکان فروش و تعویض پلاک خودرو در همان مرکز وجود دارد. انواع سانتافه ۲۰۱۷، سانتافه ۲۰۱۶، سانتافه ۲۰۱۲ و یا ۲۰۱۰ را می توانید در این مراکز خریداری نمائید. درج آگهی روزنامه جهت خرید و فروش سانتافه ۲۰۱۷ از دیگر راههای خرید و فروش خودرو است. انواع مدل های سانتافه در رنگ بندی های متنوع، کارکرد کم، مدل های ۲۰۱۷ و قبل از آن، قیمت های رقابتی و شرایط فروش نقد و اقساط را از اینجا دریافت نمائید

با خانه اتومبیل فربد همراه باشید