هیوندای توسان 2017 یکی از جدید ترین محصولات کمپانی هیوندای می باشد که توانسته است سر و صدای زیادی را به پا کند. طرّاحی زیبا، امکانات رفاهی قابل قبول و خدمات پس از فروش مناسب در سرتاسر دنیا، تنها قسمتی از ویژگی هایی است که این کمپانی نام آشنای کره ای به مشتریان خود ارائه می دهد. محصولات این کمپانی همچون هیوندای توسان 2017، که امروز قصد معرّفی آن را داریم، روز به روز، از نظر کیفیّت در حال نزدیک شدن به محصولات آمریکایی و اروپایی هستند و گوی سبقت را در زمینه های مختلف از رقیبان می ربایند. امروز قصد داریم تا یکی از محصولات خوب و با کیفیّت کمپانی هیوندای، یعنی هیوندای توسان 2017 را به شما معرّفی کنیم. لازم به ذکر است که تلفّظ صحیح نام این خودرو توکسان می باشد که از نام یکی از صحرا های آمریکا گرفته شده است. البتّه لازم است بدانید که سیاست نام-گذاری خودرو های کره ای با نام های آمریکایی، از چند سال پیش در این شرکت وجود دارد و هدف آن، کسب سهم بیشتر از بازار فروش آمریکا می باشد. سوناتا و آزرا نیز همچون توکسان، از نام صحراها یی در آمریکا گرفته شده اند. در این مقاله قصد داریم تا شما را بیشتر با هیوندای توسان 2017 آشنا کنیم.

استفاده از یک الگوی مشتریک در ساخت و طرّاحی محصولات یک کمپانی، استراتژی است که در خودروسازی های بزرگ دنیا به کار گرفته می شود و نتایج خوبی را بدست آورده است. هیوندای توسان 2017 نیز از این جهت سنّت شکنی نکرده است و از یک الگوی کلّی در ساخت خودرو پیروی می کند. توسان جدید نیز بسیاری از ویژگی های خود را از سانتافه الگو برداری کرده است. البتّه این یک اتّفاق بدی تلقّی نمی شود، زیرا ممکن است که بسیاری از افراد هیوندای توسان 2017را با سانتافه، که یک مدل گران تر و با کلاس بالا تر است، اشتباه بگیرند! در هر صورت، بازده این کار بسیار خوب بوده است و هیوندای توسان 2017 دیگر به یک خودروی اقتصادی شباهتی ندارد. باید اعتراف کرد که چراغ های باریک و بزرگ این خودرو،حتّی از سانتافه نیز بهتر طرّاحی شده است و استفاده از یک جلو پنجره ی بزرگ تر باعث شده است تا این خودرو هیبت بیشتری نسبت به مدل های قدیمی تر داشته باشد. استفاده از این ویژگی در کنار سایر ریزه کاری ها باعث شده است که توسان جدید، به یک خودروی زیبا و مشتری پسند تبدیل شود. همچنین استفاده از رینگ های 18 اینچی باعث گردیده است که چشم منتقدان از همان ابتدا به این بخش ها معطوف شود و ایراد آنچنانی به طرّاحی این خودرو گرفته نشود. البتّه در قسمت عقب هیوندای توسان 2017، این خودرو نتوانسته تا از طرّاحی چشم نواز سانتافه جلو بزند و همچنان توانایی رقابت با آن را در این زمینه ندارد. و در انتها، اگر بخواهیم تفاوت ظاهری هیوندای توسان 2017 را با سانتافه بیان کنیم، باید عنوان کنیم که توسان جدید تنها در طرّاحی فرم کلّی سپر و چراغ های جلو و عقب اتومبیل با مدل سانتافه متفاوت است و اگر آشنایی زیادی با دنیای خودرو نداشته باشید نمی توانید این دو مدل را در نگاه اوّل از یکدیگر تشخیص بدهید!

نمای بیرونی هیوندای توسان 2017

برای خرید هیوندا توسان کلیک کنید

طرّاحی فضای کابین هیوندای توسان 2017:

 طرّاحی فضای داخلی هیوندای توسان 2017 با مدل های قبلی دارای تفاوت هایی است که باعث حرفه ای تر شدن این خودرو گردیده است که از مولفه های مهم در خرید و فروش خودرو و این ماشین است. البتّه میزان این تفاوت ها با مدل های قبلی در حدّ زیادی نیست و حتّی ممکن است برخی از منتقدان به این کابین نمره ی متوسّطی را بدهند. از نظر دقّت ساخت قطعات، توسان جدید از کیفیّت خوبی برخوردار است ولی تنها نکته ی آزار دهنده در رابطه هیوندای توسان 2017 این است که کمپانی هیوندای همچنان در ساخت قطعات داخلی ولخرجی نمی کند و از پلاستیک برای ساخت بسیاری از قطعات استفاده کرده است. البتّه کیفیّت داشبود و پنل اتومبیل در این مدل نسبت به مدل های قبلی بهتر شده است و از سر و صدا، که برخی خریداران این خودرو از آن شکایت می کنند، خبری نیست. همچنین باید به خاطر داشته باشید که همچون بسیاری از مدل های موجود در بازار ایران، خودرو های وارداتی از نظر کیفیّت ساخت و امکانات، با خودرو های شرکتی متفاوت هستند و در رابطه با توسان جدید نیز همین نکته صادق است و مدل های وارداتی از کیفیّت ساخت بهتری برخوردارند. امکاناتی که کمپانی هیوندای در هیوندای توسان 2017 به مشتریان ارائه می دهد شامل مواردی همچون: سیستم تهویه مطبوع دوگانه اتوماتیک، ورود و استارت بدون کلید، بلوتوث، رادار جانبی، فرمان با روکش چرمی و مجهز به کلید های کنترلی، ترمز پارک الکترونیکی، Auto Hold ، دوربین دنده عقب با نمایش درون آیینه الکتروکرومیک برای آینه ی وسط، صندلی های برقی جلو، امکان انتخاب حالت های مختلف همچون: رانندگی نرمال / اقتصادی / اسپرت، سقف پانوراما، رینگ های 18 اینچی اسپرت، سنسور های پارک، گرمکن و سردکن سه حالته صندلی های جلو، صفحه کیلومتر سوپر ویژن، کنترل کشش و پایداری، ایربگ های جلو/ جانبی و پرده ای، کنترل حرکت در شیب و قفل دیفرانسیل می شود. همان گونه که مشاهده می کنید، هیوندای توسان 2017 و ماشین توسان 2016 همچون سایر اتومبیل های کره ای موجود در بازار، با امکانات خوبی به بازار ارائه می شوند که باعث محبوبیّت این خودروسازی در بین خریداران شده است. از نظر فضای داخلی، این خودرو به دلیل طرّاحی بزرگ تر، نسبت به مدل های قبلی جادار تر به نظر می رسد که این احساس در صندلی های عقب هیوندای توسان 2017 و ماشین توسان 2016 ملموس تر است. در واقع، در هیوندای توسان 2017 فضای کافی برای راحتی سر و پاها ی مسافران در نظر گرفته شده است و توسان جدید از این نظر توانسته است که رضایت خریداران خود را جلب کند. همچنین در صندوق عقب هیوندای توسان 2017 و ماشین توسان 2016 فضای بیشتری برای حمل بار در نظر گرفته شده است که این فضا، با جمع شدن صندلی های تاشوی عقبی، حتّی می تواند بیشتر از این باشد و مصرف کننده ی این خودرو را حیرت زده کند!

برای آگاهی تز قیمت خودرو ها و خرید و فروش ماشین با خانه اتومبیل فربد همراه باشید