مرجع اخبار و اطلاعات بروز

با جدیدترین اخبار و تکنولوژی های روز دنیا در خدمت شماییم

۶ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

هیوندا سوناتا 2016؛ دنیایی مدرن از تجهیزات و امکانات

هیوندا سوناتا 2016 به عنوان نماینده نسل هفتم از مدل سوناتا، با کد اختصاصی LF، توسط کمپانی بزرگ هیوندای موتورز طراحی و تولید گشته است. آغاز عرضه نسل هفتم این خودروی سدان و خوش استایل کره ای، در نمایشگاه خودروی نیویورک و در سال 2015 رقم خورد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hamed esmaili

کلینیک مشاوره خانواده و طعم بهتر زندگی

کلینیک مشاوره خانواده به افراد کمک می کند تا خانواده‌ی سالم تر، شادتر و آرام تری بسازند. خانواده‌ی سالم، خانواده‌ای است که اعضایِ آن کنار هم نه تنها صمیمیت، آرامش و لذت را تجربه کنند بلکه به پیشرفت و توسعه‌ی فردی برسند. انتخاب یک کلینیک مشاوره خانواده حرفه ای، می تواند ابعاد مختلف زندگی شما را تغییر دهد، اصلاح کند و پرورش دهد..

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hamed esmaili

تجزیه و تحلیل ویژگی های حائز اهمیت سوناتا 2007

هیوندای سوناتا 2007 با همان طراحی منحصر به فرد و ویژه خود، نسل پنجم سری خودروهای سوناتا می باشد که طراحی و تولید شده است. خودرو سوناتا 2007 در سال 1386 برای نخستین بار راه خود را به سمت و سوی بازار خودرو کشور باز نمود. در آن روزگار، عرضه این خودرو به سبب برخورداری از قطعات ارزان و قیمت مناسب، نظر بسیاری از خریداران و مصرف کنندگان را به خود معطوف ساخت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hamed esmaili

نقد و بررسی مشخّصات فنّی و امکانات رفاهی و ایمنی توسان جدید

توسان جدید از جمله خودروهای با کیفیّت تولیدی شرکت هیوندای می باشد که توانسته است تا سهم مناسبی از بازار خرید و فروش خودرو را به خود اختصاص دهد. ظاهر زیبای این خودرو در کنار امکانات رفاهی و ایمنی مناسب آن باعث گردیده اند که این خودرو به یک اتومبیل سطح اوّل تبدیل شود. در این مقاله قصد داریم تا شما را بیشتر با این خودروی کره ای دوست داشتنی آشنا کنیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hamed esmaili

عنوان دومین مطلب آزمایشی من

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hamed esmaili

عنوان اولین مطلب آزمایشی من

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hamed esmaili