سوالات بسیاری در ذهن خریداران خودروهای شاسی بلند در رابطه با قیمت کیا اسپورتیج 2014 وجود دارد. این خودرو یکی از بهترین خودروهای SUV موجود در بازار خودروی ایران محسوب می‌شود و افراد بسیاری در ایران وجود دارند که تجربه‌ی لذّت‌بخشی از رانندگی با این خودرو را در ذهن خود به یادگار دارند.قیمت کیا اسپورتیج 2014 به عوامل مختلفی وابسته است. این خودرو در مدل‌های مختلفی به بازار آزاد عرضه شده است و این مدل‌ها از نظر نوع و قدرت موتور، آپشن‌های خودرو و موارد دیگری با یکدیگر تفاوت دارند. این عوامل دست در دست یکدیگر داده‌اند تا قیمت کیا اسپورتیج 2014 برای مدل‌های مختلف این خودرو متفاوت باشد. خانه اتومبیل فربد با دارا بودن از چندین سال سابقه درخشان در زمینه‌ی خرید و فروش خودروهای لوکس و وارداتی این امکان را برای شما به وجود آورده است تا شما عزیزان در صورت نیاز از خدمات مشاوره‌ای این شرکت در زمینه‌ی برآورد قیمت کیا اسپورتیج 2014 و یا خرید و فروش مدل‌های مختلف خودروهای لوکس و وارداتی بهره‌مند شوید. در این مقاله قصد داریم تا ضمن معرّفی مدل‌های مختلف این خودرو، شما را بیشتر با خدمات این شرکت آشنا کنیم. 

اسپورتیج 2014 چه ویژگی‌هایی دارد و این ویژگی‌ها چگونه قیمت کیا اسپورتیج 2014 را تحت تأثیر قرار داده‌اند؟

قبل از وارد شدن به مقوله‌ی قیمت کیا اسپورتیج 2014 بد نیست بدانید که اسپورتیج 2014 جزو نسل‌های نه چندان قدیمی سری اسپورتیج محسوب می‌شود. این خودروی با‌کیفیّت کره‌ای از سال 1994 در بازار‌های آزاد به فروش رسیده است و از آن زمان توانسته است تا طرفداران زیادی را به خود جلب کند. بسیاری از افراد با شنیدن نام اسپورتیج تصویری از یک خودروی لوکس را تصوّر می‌کنند. ولی این مسئله در گذشته با واقعیّت مطابقت نداشته است. عوامل زیادی در طی این سال‌ها دست در دست یکدیگر دادند تا قیمت کیا اسپورتیج 2014 به محدوده‌ی کنونی امروز برسد. خودروسازی‌های کره‌ای در گذشته خودروهای لوکس و با‌کیفیّتی را تولید نمی‌کردند. با گذشت سال‌های طولانی و استفاده از تجربیّات گذشتگان این خودروسازی‌ها توانستند تا خودروهای پیشرفته‌ی امروزی را تولید کنند و به همین دلیل است که قیمت کیا اسپورتیج 2014 یک رقم منطقی برای این خودرو محسوب می‌شود. در واقع، اسپورتیج 2014 نسل چهارم این خودرو محسوب می‌شود و توانسته است تا فروش مناسبی را در بازار‌های جهانی تجربه کند. این خودرو نسبت به رقبای خود از امکانات مناسبی بهره می‌برد که قیمت کیا اسپورتیج 2014 را توجیه می‌کنند. در واقع اسپورتیج 2014 محبوب‌ترین خودروی کراس اوور در بازار ایران می‌باشد و تاکنون بیشترین فروش را در زمینه‌ی خودروهای SUV را تجربه کرده است. شاید دانستن این نکته خالی از لطف نباشد که این خودرو یکی از معدود خودروهای نسل خود می‌باشد که در چندین مدل و آپشن به بازار معرّفی شده است. بسیاری از افراد اقدام به خرید مدل‌های مختلف اسپورتیج 2014 نموده‌اند و از کیفیّت آن بسیار راضی بوده‌اند. در ادامه قصد داریم تا مدل‌های مختلف اسپورتیج 2014 را به شما عزیزان معرّفی کنیم و عوامل موثّر بر روی قیمت کیا اسپورتیج 2014 را برای شما عزیزان شرح دهیم.

 

 

قیمت کیا اسپورتیج 2014 به آپشن‌های این خودرو وابسته است

اسپورتیج 2014 در چند مدل به بازار عرضه شده است و این مدل‌ها چگونه قیمت کیا اسپورتیج 2014 را تحت تأثیر قرار داده‌اند؟

چند وقتی است که شرکت‌های خودروسازی معتبر اتومبیل‌های محبوب خود را در چندین مدل به بازار عرضه می‌کنند تا خریداران بتوانند تا از میان آن مدل‌ها اتومبیلی را که با نیاز‌های آنان سازگار می‌باشد را انتخاب کنند. این عامل یکی از عواملی است که قیمت کیا اسپورتیج 2014 را نیز تحت تأثیر قرار داده است زیرا این اتومبیل نیز در چندین مدل مختلف به بازار عرضه شده است. چنانچه در شناسایی مدل‌های مختلف این خودرو دچار مشکل هستید، لازم نیست تا بیش از حدّ نگران این مسئله باشید. خانه اتومبیل فربد با در اختیار داشتن کارشناسانی مجرّب این امکان را به وجود آورده است تا شما عزیزان از حضور کارشناسان رسمی این شرکت در کنار خود بهره ببرید و چنانچه سوالی در رابطه با قیمت کیا اسپورتیج 2014 در ذهن شما به وجود آمد، این کارشناسان این توانایی را دارند تا تمامی ابهامات مربوط به قیمت کیا اسپورتیج 2014 را در ذهن شما از بین ببرند. بنابراین، شما عزیزان می‌توانید با کم‌ترین هزینه‌ از مشاوره‌ی دقیق و کارشناسی کارمندان این شرکت معتبر بهره‌مند شوید و دیگر در انجام معاملات خود شاهد ضرر و زیان هنگفتی نباشید. همانگونه که قبلاً به آن اشاره شد، اسپورتیج 2014 در مدل‌های مختلفی به بازار عرضه‌ شده‌اند و این مسئله باعث شده است تا قیمت کیا اسپورتیج 2014 در بازار‌های آزاد دچار تغییر شود. اسپورتیج 2014 در 3 مدل به بازار‌ها و سایت های خرید و فروش خودرو معرّفی شده است. این 3 مدل عبارتند از: مدل LX، مدل EX و مدل SX. این مدل‌ها علاوه بر قدرت و مشخّصات اصلی موتور، در برخی دیگر از ویژ‌گی‌های کلیدی خودرو، همچون آپشن‌های خودرو، با یکدیگر متفاوت هستند و این مسئله باعث شده است تا قیمت کیا اسپورتیج 2014 برای هر مدل از این خودرو متفاوت باشد. در ادامه قصد داریم تا مدل‌های مختلف اسپورتیج 2014 و قیمت کیا اسپورتیج 2014 برای هر‌کدام از این مدل‌ها را با یکدیگر مقایسه کنیم.

 

کارشناسان خانه اتومبیل فربد در برآورد قیمت کیا اسپورتیج 2014 به شما کمک خواهند کرد

برای خرید کیا اسپورتیج کلیک کنید

ویژگی‌های اصلی مدل LX کدامند و این ویژگی‌ها چگونه قیمت کیا اسپورتیج 2014 را تحت تأثیر قرار داده‌اند؟

این مدل از اسپورتیج 2014 از یک موتور 2.4 لیتری و 4 سیلندر بهره می‌برد که توانایی تولید 182 اسب بخار انرژی و 240 نیوتن‌متر گشتاور را دارا می‌باشد. برای این مدل از اسپورتیج 2014 یک گیربکس 6 سرعته و اتوماتیک در نظر گرفته شده است که این ویژگی بر روی قیمت کیا اسپورتیج 2014 تأثیر زیادی گذاشته است. این گیربکس قابلیّت تعویض دنده به صورت دستی را نیز دارد و این مسئله موجب راحتی بیشتر خریداران اسپورتیج 2014 شده است. این خودرو در دو مدل مختلف به بازار عرضه شده است. مدل تک دیفرانسیل این خودرو به صورت دیفرانسیل جلو ساخته شده است و به همین دلیل، قدرت موتور اتومبیل تنها به چرخ‌های جلویی آن منتقل می‌شوند. این ویژگی برای یک خودروی کراس اوور ویژگی بدی محسوب نمی‌شود ولی خریداران آن نباید انتظارات زیادی را از این نوع خودروها داشته باشند. این مسئله به مقدار کمی قیمت کیا اسپورتیج 2014 را تحت تأثیر خود قرار داده است و به هین دلیل است که بیشتر افراد تمایل به خرید مدل 2 دیفرانسیل این خودرو را دارند. قیمت کیا اسپورتیج 2014 برای مدل دو دیفرانسیل کمی بالا‌تر می‌باشد ولی این مدل ارزش پرداخت کردن این مبلغ اضافی را دارد. مصرف زیاد بنزین مشکل آزاردهنده‌‌ای است که نه تنها در نقد کیا اسپورتیج گفته میشود بلکه در رابطه با تمامی خودروهای شاسی بلند وجود دارد. این مدل از اسپورتیج 2014 دارای مصرف ترکیبی سوختی معادل 13.5 لیتر می‌باشد که این مسئله برای خریداران این خودرو کمی نگران کننده به نظر می‌رسد و قیمت کیا اسپورتیج 2014 را تحت تأثیر خود قرار داده است.  

 

قیمت کیا اسپورتیج 2014 در مدل‌های مختلف این خودرو متفاوت است

 

آپشن‌های اسپورتیج LX:

این خودرو با لیست بلند بالایی از امکانات و آپشن‌ها که از عوامل موثر در خرید و فروش اسپورتیج است پا به عرصه گذاشته است تا رقیبان خود را یکی پس از دیگری از میدان خارج کند ولی وجود این آپشن‌ها قیمت کیا اسپورتیج 2014 را تا حدودی بالا‌تر از گذشته کرده است. از جمله امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو می‌توان به مواردی همچون: رینگ‌های ۱۷ اینچی آلومینیومی، سیستم فرمان برقی، آینه بغل‌های تاشونده برقی، ۳ خروجی برق ۱۲ ولت، سیستم تهویه مطبوع دستی، سیستم ورود به خودرو بدون کلید (Keyless)، کروز کنترل، تنظیم صندلی راننده در ۶ جهت، تنظیم صندلی سرنشین جلو در ۴ جهت، تودوزی پارچه‌ای، کنترل سیستم صوتی بر روی غربیلک فرمان، اتصال بی‌سیم تلفن همراه، سیستم صوتی با ۶ بلندگو، اسپویلر، گرم کن آینه بغل، چراغ راهنما برروی آینه بغل، استارت موتور از راه دور، چراغ‌های جلو خودکار، قطب نما، دوربین عقب و سنسور پارک عقب  اشاره کرد. این آپشن‌ها برای یک خودروی کراس اورر بسیار عالی و سطح بالا محسوب می‌شوند و می‌توانند تا تمامی خریداران این خودرو را از این نظر راضی نگاه دارند. البتّه وجود این امکانات می‌تواند قیمت کیا اسپورتیج 2014 را تا حدود 10 درصد افزایش دهد که در این رابطه باید به شما عنوان کنیم که پرداخت این قیمت برای خرید اسپورتیج 2014 ارزش امکانات ارائه شده بر روی آن را دارد.

 

 

شما می‌توانید در برآورد قیمت کیا اسپورتیج 2014  به کارشناسان خانه اتومبیل فربد اعتماد کنید

ویژگی‌های اصلی مدل EX کدامند و این ویژگی‌ها چگونه قیمت کیا اسپورتیج 2014 را تحت تأثیر قرار داده‌اند؟

این مدل از اسپورتیج همانند مدل LX از یک موتور 2.4 لیتری و 4 سیلندر بهره می‌برد که توانایی تولید 182 اسب بخار انرژی و 240 نیوتن‌متر گشتاور را دارا می‌باشد. این خودرو از نظر مشخّصات فنّی با مدل LX برابر می‌باشد و تنها از نظر امکانات رفاهی و ایمنی با مدل LX متفاوت است و این امکانات موجب شده‌اند تا قیمت کیا اسپورتیج 2014 بالاتر از مدل LX باشد. کارشناسان خانه اتومبیل فربد در تمامی مراحل خرید اسپورتیج 2014 در کنار شما حضور خواهند داشت تا شما عزیزان با کم‌ترین ضرر و زیانی در رابطه با خرید اسپورتیج 2014 مواجه نشوید. صحّت و سلامت تجهیزات و امکانات اسپورتیج 2014 تأثیرات زیادی را بر روی قیمت کیا اسپورتیج 2014 دارد. با بهره‌مندی از مشاوره‌ی خرید خودرو و کارشناسی متخصّصان خانه‌ی اتومبیل فربد این امکان برای شما به وجود خواهد آمد تا از یک کارشناسی دقیق در رابطه با قیمت کیا اسپورتیج 2014 آگاه شوید. به این ترتیب، شما هیچ خودرویی را بالا‌تر از قیمت معمول و معقول آن خریداری نخواهید کرد و خواهید توانست تا بهترین خودرو را با نازل‌ترین قیمت خریداری کنید.

 

 

مدل‌های مختلف اسپورتیج 2014 از نظر مشخّصات فنّی و امکانات با یکدیگر متفاوت هستند

 

برای فروش کیا اسپورتیج کلیک کنید

آپشن‌های اسپورتیج EX:

از نظر آپشن‌ها و امکانات مختلف شرایط خرید کیا اسپورتیج بهتر از مدل LX عمل کرده است و به امکانان رفاهی و ایمنی بهتری مجهّز است و این مسئله باعث شده است تا قیمت کیا اسپورتیج 2014 بیشتر شود. از جمله آپشن‌های این خودرو می‌توان به مواردی همچون: رینگ‌های آلومینیومی ۱۸ اینچی، سیستم فرمان برقی، اسپویلر، آینه بغل‌های تاشونده برقی مجهز به گرم کن و چراغ راهنما، ۳ خروجی برق ۱۲ ولت، سیستم ورود به خودرو بدون کلید (Keyless)، سیستم تهویه اتوماتیک، سیستم تهویه مطبوع دو فضایی، کروز کنترل، تودوزی پارچه‌ای، تنظیم صندلی راننده در ۶ جهت، تنظیم صندلی راننده در ۴ جهت، گرم کن صندلی‌های جلو، کنترل سیستم صوتی بر روی غربیلک فرمان، ۷ بلندگو پیشرفته اینفینیتی، آمپلی‌فایر، چراغ‌های جلو اتوماتیک، مه شکن جلو، دوربین عقب، سنسور پارک عقب، رهیاب با کنترل صوتی، سانروف، استارت موتور از راه دور، تودوزی چرمی و سرد کن صندلی جلو اشاره کرد که باعث شده‌اند تا قیمت کیا اسپورتیج 2014 بیشتر از مدل قبلی باشد. 

 

برآورد قیمت کیا اسپورتیج 2014 را به دست کارشناسان خانه اتومبیل فربد بسپارید!

 

برای آگاهی از قیمت ها و خواندن مقالات دیگر با farbodcarهمراه باشید