هیچ‌گاه بدون اطّلاعات کافی اقدام به خرید و فروش سانتافه 2016 نکنید!

این خودروها در مدل‌های مختلفی در بازار موجود هستند و مشخّصات فنّی و امکانات این مدل‌ها با یکدیگر متفاوت می‌باشند. دیگر لازم نیست تا نگران این مسئله باشید! خانه‌ی اتومبیل فربد با دارا بودن از چندین سال سابقه‌ی موفّق در زمینه‌ی فروش سانتافه 2016 و فروش سانتافه 2017 به شما در این زمینه کمک خواهد کرد تا شما عزیزان در انجام معاملات خود متحمّل ضرر و زیان نشوید. خانه اتومبیل فربد با در اختیار داشتن کارشناسانی مجرّب در زمینه‌ی فروش سانتافه 2016 و فروش سانتافه 2017 این تضمین را به شما می‌دهد که اتومبیل شما را به بهترین قیمت معامله خواهد کرد و شما را از دست کلاهبرداران و دلّالان دور نگاه خواهد داشت. در این مقاله قصد داریم تا اطّلاعات مدل‌های مختلف سانتافه 2016 و سانتافه 2017 را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا با چشمانی بازتر اقدام به فروش سانتافه 2016 و ساتافه 2017 نمایید. این مدل‌ها از نظر مشخّصات فنّی و امکانات با یکدیگر متفاوت هستند و در این مقاله تفاوت‌های آن‌ها را به شما معرّفی خواهیم کرد.

این خودرو با دو مدل موتور به بازار جهانی عرضه شده است که تنها یک مدل از آن‌ها در بازار ایران موجود می‌باشد. در ساخت این خودرو از دو موتور 2.4 لیتری و 3.3 لیتری استفاده شده است که این مسئله موجب متفاوت شدن قیمت خرید و فروش سانتافه 2016 در بازار شده است. موتور 2.4 لیتری توانایی تولید 185 اسب بخار انرژی و 240 نیوتن‌متر گشتاور را دارا می‌باشد که از این نظر نسبت به موتور 3.3 لیتری این خودرو ضعیف‌تر عمل کرده است. استفاده از این موتور موجب متفاوت شدن شتاب اوّلیّه و حدّاکثر سرعت این خودرو در این دو مدل مختلف شده است. موتور 2.4 لیتری دارای حدّاکثر سرعت 187 کیلومتر در ساعت می‌باشد و میزان مصرف سوخت ترکیبی آن برابر با 10.8 لیتر اعلام شده است. همچنین، این موتور یک موتور چهار سیلندر می‌باشد که از این نظر نیز با موتور 3.3 لیتری متفاوت است. موتور 3.3 لیتری یک موتور 6 سیلندر محسوب می‌شود که از این نظر برتر از مدل 2.4 لیتری ظاهر شده است و این مورد در خرید و فروش سانتافه 2016 تأثیر زیادی را گذاشته است. موتور 3.3 لیتری این خودرو جزو بهترین موتورهای استفاده شده برای یک خودروی کراس اوور می‌باشد و امتحان خود را در آزمون‌های مختلف پس داده است. جالب است بدانید که موتور 3.3 لیتری این خودرو از نظر میزان مصرف سوخت حتّی بهتر از موتور 2.4 لیتری عمل کرده است و میزان مصرف سوخت ترکیبی آن 10.7 لیتر به ازای طی کردن مسافتی معادل 100 کیلومتر می‌باشد. استفاده از این موتور باعث شده است تا حدّاکثر سرعت سانتافه 2016 و سانتافه 2017 تا 207 کیلومتر در ساعت افزایش پیدا بکند. همچنین، شتاب 0 تا 100 این خودرو تنها 9 ثانیه می‌باشد که این رقم برای یک خودروی 1.8 تنی بسیار ایده‌ال و هیجان انگیز تلقّی می‌شود. این موتور توانایی تولید 270 اسب بخار انرژی و 324 نیوتن‌متر گشتاور را دارا می‌باشد که این مورد نشان دهنده‌ی ‌قدرت بالای موتور این مدل از سانتافه 2016 است. درکلّ، استفاده از این دو موتور موجب متفاوت شدن قیمت خرید و فروش سانتافه 2016 شده است.
به این نکته توجه داشته باشید که در هنگام خرید سانتافه دست دوم از سلامت موتور ماشین اطمینان حاصل کنید.

چنانچه از امکانات کمکی در ساخت خودروهای کراس‌اوور استفاده نشود، رانندگی با این خودروها امری غیر ممکن تلقّی خواهد شد. زیرا که معمولاً این خودروها دید مناسبی را نسبت به محیط اطراف خود ندارند و همین مسئله باعث می‌شود تا در صورت عدم استفاده از سیستم‌های کمکی، رانندگی با این گونه خودروها بسیار خطر آفرین باشد. سانتافه 2016 و سانتافه 2017 نیز از این قضیه مستثنی نیستند و به سیستم‌های کمکی مختلفی مجهّز می‌باشند که موجب رانندگی آسا‌ن‌تر و بهتر با این خودرو‌ها می‌شود. رادار‌های مختلف قسمتی از این تجهیزات کمکی می‌باشند که در تعیین قیمت خرید و فروش سانتافه 2016 و سانتافه 2017 نقش پر رنگی را ایفا کرده‌اند. رادار نقطه کور، دوربین 360 درجه، رادار بین خطوط و اتوپارک از جمله رادارها و سیستم‌هایی هستند که بر روی قیمت فروش سانتافه 2016 تأثیر بسزایی را گذاشته‌اند. همانگونه که قبلاً به آن اشاره شد، عدم استفاده از این سیستم‌ها مخصوصاً سیستم‌هایی همچون رادار نقطه‌ی کور می‌تواند تأثیر زیادی را بر روی تجربه‌ی رانندگی با این خودروها بگذارد. شیشه‌های عقب این خودرو دید کافی را در اختیار راننده نمی‌گذارند و با اضافه شدن ویژگی‌هایی همچون ارتفاع بالای اتومبیل، رانندگی با این خودرو می‌تواند عذاب آور و خطر آفرین باشد. دوربین 360 نیز از جمله امکانات ضروری برای سانتافه 2016 می‌باشد و مجهّز بودن خودرو به این ویژگی تأثیر زیادی را بر روی فروش سانتافه 2016 می‌گذارد. استفاده از این سیستم، هدایت خودرو در مواقع پارک کردن را آسان‌تر می‌کند و ریسک برخورد کردن به خودروهای مجاور را تا حدود بسیار زیادی کاهش می‌دهد.

 

 

در خرید و فروش سانتافه 2016 همواره از صحّت مشخّصات خودروی خریداری شده مطمئن شوید

  • رادار بین خطوط و سیستم اتوپارک:

این دو تکنولوژی جزو جدیدترین تکنولوژی‌های موجود در بازار خودرو محسوب می‌شوند و موجب بالا رفتن قیمت فروش سانتافه 2016 شده‌اند. رادار بین خطوط به شما این اجازه را می‌دهد تا اتومبیل را بدون کم‌ترین دخالتی در بین خطوط برانید و مشکلی را از این بابت نداشته باشید. این ویژگی پنجره‌های جدیدی را به روی صنعت خودروسازی جهان باز کرده است و یک قدم مثبت را در جهت اتومبیل‌رانی بدون راننده برداشته است. سیستم اتوپارک نیز جزو تکنولوژی‌های بروز و پیشرفته‌‌ی صنعت خودرو و از مولفه های مهم در خرید و فروش خودرو محسوب می‌شود و می‌توان با استفاده از این سیستم و تنها با متوقّف کردن خودرو در نزدیکی جایگاه پارک، اقدام به پارک کردن خودرو نمود. استفاده از این سیستم موجب راحتی بیشتر رانندگان این خودرو شده است و دیگر نیاز ندارید تا با ترس فراوان و استرس به این کار اقدام کنید.

 

فروش سانتافه 2016 را به دستان کارشناسان توانمند خانه اتومبیل فربد بسپارید!

 

در کلّ، تکنولوژی‌ها و سیستم‌های استفاده شده در این خودرو تأثیر زیادی را بر روی قیمت خرید و فروش سانتافه 2016 گذاشته‌اند ولی از طرفی، عدم استفاده از این قبیل سیستم‌ها می‌تواند تجربه‌ی رانندگی با سانتافه 2016 را به شدّت تحت تأثیر خود قرار دهد و از لذّت رانندگی با این اتومبیل‌ کم نماید.

برای آگاهی از قیمت ها و خرید و فروش خودرو با خانه اتومبیل فربد همراه باشید